Velen zijn dagelijks afhankelijk van de Soepbus voor een avondmaaltijd. Dit jaar werden circa 1.500 maaltijdpakketten per maand uitgedeeld. Het aantal bezoekers blijft stijgen; het is dus hard nodig dat de bus blijft rijden!

Vanaf nu kunt u ook met een muisklik doneren aan de Soepbus. Dit kan met Tikkie, de veilige betaal-app van ABN AMRO.

Hoe werkt het?
1. Kies een van de Tikkies hieronder met het bedrag dat u wilt doneren
2. Klik op de link en kies uw eigen bank
3. Klik op ‘Ja, ik wil betalen’
4. U komt in uw digitale bank waarmee u uw betaling voltooit
5. ABN AMRO betaalt uw Tikkie door aan de Vrienden van de Kessler Stichting voor de Soepbus.

Met uw Tikkie steunt u de Soepbus
Donatie van € 10,00
Donatie van € 15,00
Donatie van € 25,00
U bepaalt zelf het bedrag van uw donatie

Hoe weet u of uw geld goed terecht komt?
Op uw rekeningoverzicht van uw bank kunt u uw donatie via Tikkie zien. De Vrienden van de Kessler Stichting ontvangt uw donatie via de rekening van ABN AMRO. Wilt u op de hoogte gehouden worden van de Vrienden van de Kessler Stichting mail dan uw naam en adresgegevens naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Over Tikkie, de betaal-app
Tikkie is een app die ABN AMRO heeft ontwikkeld. De app is gratis voor klanten van alle Nederlandse banken. Tikkie heeft al meer dan twee miljoen gebruikers en wekelijks worden er ruim 150.000 betaalverzoeken verstuurd. Tikkies kunnen worden verstuurd via WhatsApp, SMS of Messenger.

Jaarbericht 2018

Kessler Stichting