Kent u iemand waarbij de problemen zich opstapelen zoals schulden, armoede, ziekte, adminstratie of huishouden en biedt de omgeving onvoldoende hulp of ondersteuning?

Of kent u iemand die net weer op eigen benen staat en valt het deze persoon zwaar het allemaal alleen te organiseren en dreigt achteruitgang in de situatie? Soms loopt het leven anders dan gehoopt en stapelen de problemen zich op. Ambulante begeleiding, thuisbegeleiding, kan uitkomst bieden. Wij bieden dit aan onder de naam Bereik in de Wijk. Bij Bereik in de Wijk werken ambulante teams om mensen te helpen zo zelfstandig mogelijk te kunnen blijven wonen. Daar waar nodig: in de wijk. We werken volgens onze methodiek: competentiegericht begeleiden. Cliënten worden geholpen op een manier die aansluit op wat zij kunnen. We zien dankzij deze methodiek goede vooruitgang bij cliënten.

Aanmelden
Cliënten aanmelden voor thuisbegeleiding kan via de afdeling intake, 070 - 8 500 588 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Bereik in de Wijk

bereikv150px