Wilt u iemand verwijzen die dak- of thuisloos is geworden? Vanaf 15.00 uur kunnen cliënten zich met een zorgpas en een legitimatiebewijs melden bij de Nachtopvang voor een slaapplaats. Zij betalen € 2.- per nacht.

Tussen 18.00 uur en 19.00 uur wordt een warme maaltijd geserveerd. Voor cliënten die zich tussen 19.00 uur en 21.00 uur melden is er een broodmaaltijd. Er is gelegenheid tot douchen, kleding wassen, ontspanning en slapen op een slaapzaal. Elke cliënt krijgt op verzoek nachtkleding en badslippers. Het is mogelijk om voor de volgende dag een bed te reserveren. Bij de Nachtopvang kunnen 100 mensen terecht.

Maakt een cliënt voor het eerst gebruik van de Nachtopvang, dan krijgt hij een intakegesprek met een van onze medewerkers. Samen met de cliënt stellen we een begeleidingsplan op om zijn mogelijkheden in kaart te brengen en wordt er gezocht naar een passende vervolghuisvesting. We begeleiden cliënten volgens onze eigen methodiek competentiegericht begeleiden.

Aanmelden voor een zorgpas kan via het Centraal Coördinatie Punt (CCP), Binckhorstlaan 119-1, Den Haag.

Contact Nachtopvang

Nachtopvang