Bent u acuut dak- of thuisloos en weet u niet waar u moet overnachten?

Komt u uit Den Haag en heeft u een slaapplaats nodig? U kunt terecht in onze Nachtopvang. Als er geen plaats is in de Nachtopvang kunt u terecht in de voorziening in de Zilverstraat. Bij de Nachtopvang kunnen 100 mensen terecht. In de Zilverstraat is geen maximum.

Belangrijk
Om dat mogelijk te maken is een zorgpas nodig. Die kunt u vragen bij het Centraal Coordinatie Punt (CCP gemeente Den Haag). Met de zorgpas krijgt u toegang tot de Nachtopvang of de extra noodvoorziening in de Zilverstraat. Wanneer het CCP gesloten is kunt u zich melden bij de Nachtopvang, de eerstvolgende door-de-weekse dag kunt u alsnog een zorgpas gaan vragen bij het CCP.

Open
Vanaf 15.00 uur kunt u zich met een legitimatiebewijs melden bij de Nachtopvang voor een slaapplaats. Per nacht betaalt u een eigen bijdrage van €2. U kunt een bed voor de volgende avond reserveren. Tussen 18.00 uur en 19.00 uur wordt een warme maaltijd geserveerd. U kunt douchen, kleding wassen, ontspannen en slapen op een slaapzaal. U krijgt op verzoek nachtkleding en badslippers. Vrouwen slapen op een aparte verdieping. Om 08.30 uur gaat de Nachtopvang dicht en wordt er schoongemaakt.

In het kort: bent u dak- of thuisloos?
Stap 1: Meld u aan bij het CCP voor een zorgpas.
Stap 2: Kom vanaf 15:00 uur met uw zorgpas, legitimatiebewijs naar de Nachtopvang. Per nacht betaalt u €2.
Stap 3: U krijgt een intakegesprek voor verdere hulp.

Aanvragen zorgpas
Centraal Coördinatiepunt (CCP)