Nepcollectanten

Wij krijgen meldingen binnen dat mensen langs deuren gaan om te collecteren voor de Kessler Stichting. Helaas zijn dit nepcollectanten en maken deze mensen misbruik van onze naam. De Kessler Stichting collecteert nooit huis aan huis. Wat kunt u doen?

De Kessler Stichting vraagt niet om financiële steun via collectanten aan de deur. Geef daarom geen geld en maak melding bij de politie.

Mocht u een collectant aan de deur hebben en twijfelt u? Vraag dan naar legitimatie. Officiële collectanten moeten zich altijd kunnen identificeren met een pasje en ze dragen een badge. Daarnaast kunt u kijken op de website van de gemeente waar u woont, zodat u kunt kijken of er een vergunning is afgegeven voor de collecte. En, bel de politie.

De Kessler Stichting kan extra financiële steun goed gebruiken. Mocht u in de gelegenheid zijn de Kessler Stichting te steunen, dan kan dat via een Tikkie, donatie of schenking. Klik op de link van de website Vrienden van de Kesslerstichting wat de mogelijkheden zijn.