Vrouwen uit opvang in het zonnetje gezet

Circa 100 vrouwen uit de maatschappelijke opvang werden in het zonnetje gezet tijdens de Internationale Vrouwendag op zondag 8 maart. Er waren onder andere vrijwillige kapsters, masseurs, visagisten en een fotograaf.

Nieuw dit jaar was de kennisuitwisseling tussen ervaringsdeskundigen en studenten. Dankzij de grote betrokkenheid van burgers en bedrijven uit de regio werd zo’n 1500 kilo aan kleding ingezameld en beautyspullen gedoneerd, soms met een kaartje erbij: “Succes met de vrouwendag!” Na afloop kregen de bezoekers goodybags mee. Deze 13e Haagse Vrouwendag werd georganiseerd door de Kessler Stichting met hulp van tientallen vrijwilligers en andere maatschappelijke organisaties.

Ook in de pers is er aandacht geweest voor de Vrouwendag:

Nederlands Dagblad

Regio TV aan Tafel