Dagbesteding open!

De dagbesteding van de Kessler Stichting kent nu een gloednieuwe locatie in het zorggebouw Het Zamen in het Energiekwartier.

Opening Dagbesteding Kessler

De stadsdeeldirecteur kwam de locatie symbolisch openen en riep mensen op kleding en boeken te doneren maar vooral gebruik te maken van de winkel. Met deze derde (en grote) Pakkie Deftig winkel waar ook boeken te koop zijn, breiden de mogelijkheden voor kleinschalige dagbesteding uit. En dat is waar het om te doen is, Tais Vinckt, de coordinator. Een deel van de clienten heeft meer baat bij kleinschalige dagbesteding waar veel contact is met vrijwilligers, begeleiders en waar ook klanten komen om iets te kopen.