De baan van je leven!

De Kessler Stichting heeft een nieuwe locatie in gebruik genomen: de Noodopvang Sportlaan. De vrouwenafdeling is eind 2018 open gegaan, binnenkort gaat de mannenafdeling open. We zoeken nog gemotiveerde collega’s. Bekijk onze vacatures of bezoek de open dagen op 13 en 16 maart.

Kansrijke omgeving om je leven op de rails te krijgen
De Noodopvang Sportlaan heeft plaats voor 90 mensen en bestaat uit individuele begeleiding, groepsactiviteiten, dagbesteding en er wordt gezamenlijk met cliënten invulling gegeven aan de dag. Er werken twee teams die de cliënten ondersteunen met hun persoonlijke plannen. De opzet van deze Noodopvang Sportlaan is nieuw en uitdagend. Dat vraagt om gemotiveerde medewerkers die bereid en in staat zijn om de Noodopvang Sportlaan tot een succes te maken. Het vraagt om medewerkers die een voorbeeld voor anderen kunnen zijn. En om hulpverleners die onze visie op organiseren en begeleiding omarmen. Met onze methodiek competentiegericht begeleiden doen we zoveel mogelijk beroep op de vaardigheden en mogelijkheden van de cliënt. Wat denk je, doe je mee?

Vacatures
We zoeken collega’s met (een afgeronde opleiding) HBO Sociaal Werk of MBO MMZ/VIG. Wil je meer info of direct solliciteren, klik dan hier voor de actuele vacatures.

Open dagen
Wil je graag de sfeer proeven van de Kessler Stichting? Kom dan naar een van onze open dagen. Je bent van harte welkom op woensdag 13 maart en zaterdag 16 maart aanstaande. Collega’s vertellen je dan graag meer over het werken bij de Kessler Stichting. Voor kinderen is er entertainment zoals schminken. Neem ze gerust mee.

Tijden: woensdag 13 maart van 14:00 tot 16:00 uur en zaterdag 16 maart van 11:00 tot 14:00 uur
Locatie beide open dagen: Kessler Stichting op De la Reyweg 530 in Den Haag.

De Kessler Stichting heeft op 20 en 23 februari 2019 met de vacatures en open dagen in de kranten gestaan, zie bovenstaande afbeelding.

We komen graag met je in contact!