Noodopvang Sportlaan mannen

De Kessler Stichting en het Leger des Heils hebben in nauwe samenwerking nieuwe capaciteit gecreëerd op de locatie Sportlaan. In een deel van het HAGA ziekenhuis heeft een verbouwing plaatsgevonden en is ruimte gecreëerd voor 50 mannen.

In december was er al een vleugel geopend waar 40 vrouwen verblijven. De mannen stromen gefaseerd in. Eind april is de opvang volledig bezet. Deze opvang vervangt deels de capaciteit die verloren is gegaan door sluiting van de Zilverstraat. Cliënten kunnen niet rechtstreeks geplaatst worden. Instroom vindt plaats via het daklozenloket van de gemeente na een triage op onze Noodopvang aan de Delagoastraat.

Deze prachtige locatie is op 29 maart geopend tijdens een kleine bijeenkomst door de bestuurders van het Leger des Heils en de Kessler Stichting.