button fusiepagina

Thuisbegeleiding

Heeft u hulp nodig om zelfstandig te (blijven) wonen? Zoekt u ondersteuning bij uw administratie, huishouden, financiën, het vinden van werk of een woning? Bereik in de Wijk is er voor mensen in de regio Den Haag die hierbij tijdelijk hulp nodig hebben.

Soms loopt het leven anders dan u gehoopt had en stapelen de problemen zich op. Deze opstapeling kan er voor zorgen dat u geen grip meer heeft op uw situatie. Het kan ook zijn dat u juist weer bezig bent om meer zelfstandig te gaan wonen, bijvoorbeeld na een detentie of na dakloosheid, maar daar nog wat ondersteuning bij kan gebruiken. Thuisbegeleiding kan uitkomst bieden. De Kessler Stichting biedt deze thuisbegeleiding. We doen dat onder de naam Bereik in de Wijk

We werken volgens een eigen methodiek: competentiegericht begeleiden. Simpel gezegd helpen onze begeleiders u op een manier die aansluit op wat u wel kan. We kijken of we hindernissen weg kunnen halen en of u op sommige punten sterker en weerbaarder kan worden gemaakt. U kunt meestal meer dan u denkt. We zien dankzij deze methodiek goede vooruitgang bij cliënten.

Aanmelden
U kunt u voor thuisbegeleiding aanmelden via de afdeling intake, 070 - 8 500 588 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.