Werkprojecten dagbesteding

Fietsenwerkplaats
In de Fietsenwerkplaats worden in de dagbesteding fietsen hersteld. Van een lekke band tot het samenstellen van een volledige fiets, alles komt aan bod. De Fietswerkplaats neemt fietsen aan die na een opknapbeurt nog goed dienst kunnen doen. Ook nemen we reparaties aan tegen een gereduceerd tarief. Er kunnen ook fietsen tegen een gereduceerd tarief worden gekocht.

Verkoopmedewerker Pakkie Deftig
Wilt u in een winkel werken waar tweedehandskleding en ook boeken worden verkocht? Dan is verkoopmedewerker in één van onze Pakkie Deftig winkels iets voor u. U helpt mee de winkel netjes te houden, klanten te woord te staan en de kassa te bedienen. Wij zullen u hierbij goed ondersteunen.

Kleding sorteren
In het sorteercentrum komt er jaarlijks wel duizenden kilo’s aan tweedehandskleding binnen. Aan grote sorteertafels leert u de kleding grondig te bekijken. Goedgekeurde kleding verdeelt u in verschillende categorieën. Vanuit het uitsorteercentrum wordt de gesorteerde kleding verdeeld over de verschillende Pakkie Deftig winkels.

Tuinonderhoud
Deze activiteit is echt iets voor mensen met groene vingers. Met dit project gaat u aan de slag in een van de  tuinen van de Kessler Stichting. De tuin wordt wekelijks onderhouden en per seizoen grondig aangepakt. Er is ruimte voor inbreng van eigen ideeën.

Juttersgeluk

Wilt u uw steentje bijdragen aan een schoner milieu? En vindt u het lekker om uit te waaien op het strand? Kom dan strandjutten. Met deze activiteit bent u lekker in beweging en u komt in contact met anderen.

Linnenkamer
Wilt u werkervaring opdoen of werkervaring vasthouden en kunt u zelfstandig werken? Dan is meewerken in de Linnenkamer van onze wasserij misschien iets voor u. U werkt samen met een van onze medewerkers en krijgt zo individuele begeleiding. Samen zorgt u ervoor dat de taken tot een goed einde worden gebracht.

Bijrijder
Wilt u werkervaring opdoen of werkervaring vasthouden en kunt u zelfstandig werken? Bent u graag op de weg en vindt u  het leuk om op allerlei verschillende plaatsen te komen? Dan is bijrijder op onze bus misschien iets voor u. U haalt tweedehandskleding op en brengt het naar onze sorteerlocaties. U werkt in deze dagbesteding samen met een van onze medewerkers en krijgt individuele begeleiding. Samen brengt u de taken tot een goed einde.

Trainingen
Bij voldoende animo geven wij ook trainingen. Dit zijn trainingen die gaan over solliciteren, een woning zoeken, zelfstandig wonen, bewust boodschappen doen of leren koken.

Heeft u vragen? Aarzel niet en neem contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.