Nieuwe vrijwilligers gezocht!

Vanwege het succes van de Pakkie Deftig winkels openen wij op 8 november een gloednieuwe winkel! Goed nieuws, hiervoor ontstaat ruimte voor nieuwe vrijwilligers. Wij zoeken vrijwilligers die hun kennis willen overdragen aan onze cliënten en willen helpen met ‘wat er in de winkel moet gebeuren’. Steekt u graag uw handen uit de mouwen en vindt u het leuk om met cliënten aan de slag te gaan? Bent u zelfstandig en verantwoordelijk en wilt u graag uw steentje bijdragen? Heeft u daarbij een passie voor kleding en het reilen en zeilen in winkels, dan bent u bij ons aan het goede adres!

We werken met een duidelijk profiel voor onze vrijwilligers, gezien de kwetsbare doelgroep. Het is van belang dat u vaardigheden kunt overdragen aan cliënten. Via dagbesteding willen de cliënten weer wat structuur in hun leven brengen. U draagt daar aan bij en bent:

Daadkrachtig: U staat stevig in uw schoenen en bent in staat uw grenzen aan te geven.
Menselijk: U bent een mensen-mens, sociaal vaardig en maatschappelijk betrokken. U heeft het vermogen rekening te houden met anderen en helpt graag anderen.
Professioneel: U gaat zorgvuldig om met persoonlijke informatie en bespreekt geen eigen problematiek met de cliënten.
Kundig: U beschikt over vaardigheden en bent in staat vaardigheden over te dragen, zoals het maken en nakomen van afspraken.

Herkent u zichzelf in dit profiel? Stuur uw motivatie en cv. o.v.v. 'Ja ik wil' naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. t.a.v. de coördinator vrijwilligers. T: 070 - 8 500 500.

Meer vrijwilligersvacatures inzien? Klik hier voor het complete aanbod van openstaande vrijwilligersvacatures.