Noodopvang Sportlaan is verhuisd naar Schenkweg

Half november is de noodopvang aan de Sportlaan verhuisd naar de Schenkweg. Bijna 2 jaar heeft de Kessler Stichting mogen verblijven in het oude Juliana Kinderziekenhuis aan de Sportlaan. Deze opvang waarbij mensen 24 uur binnen kunnen blijven, zelf kunnen koken en een was kunnen doen, was een nieuwe manier van hoe een noodopvang ingericht kon worden.

Na een fijne periode in de Vogelwijk verhuist de noodopvang naar Bezuidenhout West. De nieuwe locatie voor 34 dames en 56 heren is gehuisvest in een volledig circulair en duurzaam gerenoveerd pand. Zie hieronder een kleine impressie.

DEN HAAG - Nieuwe pand van de Kessler Stichting aan de Schenkweg. FOTO EN COPYRIGHT HENRIETTE GUEST