Om cliënten van de Kessler Stichting en daarbuiten een zinvolle #dagbesteding te geven zijn wij doorlopend op zoek naar tweedehands dames-, heren- en kinderkleding, schoenen, tassen en sieraden. Deze spullen worden gesorteerd door onze cliënten en daarna verkocht in onze twee Pakkie Deftig winkels. We nodigen iedereen van harte uit ook eens een kijkje te nemen in een van de winkels, zowel de mensen met een kleine beurs als de vintage-schattenjagers!

Dagbesteding fietsenwerkplaats: repareren en kopen voor een schappelijke prijs
De winkel aan de Zamenhofstraat 63 is geopend van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 16.00 uur. Daar zit ook de Fietsenwerkplaats, waar in de dagbesteding fietsen worden hersteld. De fietsen kunnen voor een schappelijk prijsje worden gekocht. Heeft u een fiets staan die u niet gebruikt en na een opknapbeurt nog goed dienst kan doen, dan kunt u de fiets aan ons doneren. Uw eigen fiets kunnen wij ook repareren tegen een gereduceerd tarief.

Gratis parkeren
De winkel aan De la Reyweg 530 is momenteel op woensdag, donderdag en vrijdag geopend van 10.00 tot 16.00 uur. Komt u met de auto naar één van onze winkels? U kunt tijdens de openingstijden rondom beide winkels gratis parkeren en er is meestal voldoende ruimte.

Kessler Stichting
info@kesslerstichting.nl