button fusiepagina

Inbox Storage Den Haag verzamelt kleding voor de Kessler Stichting

Onlangs werd de Kessler Stichting benaderd door Inbox Storage Den Haag in verband met tweedehands kleding.

De Kessler Stichting is voor haar werk  afhankelijk van giften en donaties. Niet alleen in de vorm van geld, maar ook van tweedehands kleding. Deze kleding wordt verkocht in de drie Pakkie Deftig winkels.

Ook Inbox Storage is een bedrijf dat haar klanten in tijden van verandering leert kennen, zoals een verhuizing of verbouwing. Anders dan de mensen die bij de Kessler Stichting komen voor ondersteuning weliswaar, maar wel veranderingen die de nodige chaos met zich meebrengen. En... spullen die weg moeten!

Inbox Storage haalt, bewaart en brengt de spullen van mensen die hun spullen tijdelijk willen opslaan. Voortaan krijgen nieuwe klanten uit Den Haag hierbij de optie om oude kleding die zij willen doneren direct mee te geven voor de Kessler Stichting. Ga je dus verhuizen binnen, naar, of vanuit Den Haag en heb je kleding die je niet mee wilt sjouwen naar je nieuwe woning? Sla dan twee vliegen in één klap met deze nieuwe samenwerking. Zo geef je jezelf, onze vrijwilligers en de mensen die van onze begeleiding afhankelijk zijn de ruimte!