Stage bij de Kessler Stichting

De Kessler Stichting is een lerende organisatie. Wij vinden het belangrijk dat medewerkers zich continu blijven ontwikkelen. Daarnaast leveren we graag een bijdrage aan het ontwikkelen en opleiden van een nieuwe generatie medewerkers. De Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven heeft ons voor verschillende opleidingen erkend als leerbedrijf.

Wie zijn we
Al meer dan honderd jaar is met veel liefde en compassie gewerkt bij de Kessler Stichting en hebben zich vele duizenden mensen gemeld voor hulp, opvang, begeleiding, zorg of advies. We vangen mensen op die opvang en/of zorg en begeleiding nodig hebben. We ondersteunen hen methodisch op de weg (terug) naar een zinvol bestaan en begeleiden ook in de thuissituatie. De Kessler Stichting is een innoverende organisatie, die cliënten hartelijk en onvoorwaardelijk accepteert en hen professionele ondersteuning biedt. De ervaring leert dat veel mensen in staat zijn om een deel van hun zelfstandigheid te herwinnen wanneer hierbij de juiste ondersteuning wordt geboden. Samen met de cliënt zoeken naar de meest geschikte oplossing voor zijn/haar situatie, is dan ook het uitgangspunt voor onze methodische begeleiding, competentiegericht begeleiden.

Wat betekenen de medewerkers voor ons?
Medewerkers zijn in onze organisatie de sleutel tot succes. Belangrijk kenmerk is dat ze zichzelf, met onze ondersteuning, blijven ontwikkelen op hun vakgebied. Daarnaast hechten we grote waarde aan medewerkers met een positieve en constructieve klantvriendelijke werkhouding. Medewerkers die resultaatgericht denken en werken, transparant zijn en proactief handelen. Op wie collega's en cliënten kunnen bouwen en vertrouwen.

Actuele stageplaatsen
Herken je jezelf in deze beschrijving en wil je ook vanuit een stageplek ervaring op doen met onze doelgroep en je ontwikkelen tot beginnende professional stuur dan een motivatiebrief waarin je ten minste ingaat op de visie van de Kesslerstichting.

Met gemotiveerde studenten kijken we graag samen naar een passende stageplek bij een van onze locaties. Geef in je brief ook aan welke locatie je voorkeur heeft.

• MBO Medewerker Maatschappelijke Zorg
  • MBO Medewerker Maatschappelijke Zorg/Verzorgende IG
  • HBO Sociaal Pedagogische Hulpverlening
  • HBO Sociaal Werk
  • HBO ICT
  • HBO stagiair Sociaal Juridische-Dienstverlening (voor een meewerkstage)
  • HBO stagiair Facilitaire dienstverlening.

Studenten die in opleiding zijn als (assistent)verkoopmedewerker zijn welkom in onze Pakkie Deftig winkels. Ook studenten die in opleiding zijn voor beroepen als: bedrijfsadministrateur, medewerker Personeel & Arbeid en secretaresse/management assistent nodigen we uit te reageren.

Afstuderen
Indien je geïnteresseerd bent in de mogelijkheden tot het uitvoeren van een afstudeeronderzoek of opdracht, in het kader van bovengenoemde opleidingen, verzoeken wij je een e-mail met zoveel mogelijk relevante informatie over de opdracht of het onderzoek te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen.

Heb je vragen? medewerkers van het team P&O, 070 - 8 500 523 zijn er voor je.
Heb je interesse en wil je bij ons stage lopen of afstuderen? Stuur je motivatiebrief en CV naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..