Wil jij mee boodschappen doen, naar de kapper, of een kopje koffie drinken?

Je bent een rustig persoon, die makkelijk de leiding kan nemen. Je wordt blij van mensen bijstaan. Voor de afdelingen Viljoen (kleinschalig beschermd wonen) en Zorg & Wonen (verpleeghuiszorg), zijn wij op zoek naar mensen die bijvoorbeeld meegaan naar een winkel, naar de kapper, of ergens een kopje koffie drinken. Voor de bewoners is het fijn om iemand bij zich te hebben omdat ze vaak alleen niet durven of psychische problemen hebben. Op beide afdelingen wonen mensen die langdurig zorg en begeleiding nodig hebben en vaak eenzaam zijn.

Werktijden:
Dagen en tijden in overleg met jou.

Wat vragen we van je? Je hebt affiniteit met de doelgroep (voormalig) dak- en thuislozen en wil graag iets betekenen voor deze kwetsbare mensen. Je bent in staat om te gaan met bewoners met psychische problematiek en je kunt duidelijk je grenzen aangeven. Je bent minimaal een half jaar en minimaal eens per twee weken beschikbaar.

Wat bieden wij?

• Zingeving; je gaat met iemand mee die alleen niet durft te gaan. Je helpt iemand die kwetsbaar is en vaak geen sociale contacten meer heeft
  • Trainingen
  • Eindejaarsattentie