Ben jij een keukenprins(es)?

Maak de bewoners op onze beschermd wonen locaties blij met een lekkere, zélf gekookte maaltijd!

Voor twee beschermd wonen locaties zijn we op zoek naar vrijwilligers die graag achter het fornuis staan en een lekkere maaltijd willen koken voor onze bewoners. Dit zijn voormalig dak- en thuislozen die langdurig onze zorg en begeleiding nodig hebben. Vaak hebben ze een zeer beperkt sociaal netwerk.

Als je dat leuk vindt, kun je uiteraard ook meedenken over welke maaltijd er op tafel komt en helpen met de boodschappen. Maar als je alleen wilt komen koken, is dat ook prima!

Natuurlijk eet je als je wilt gezellig mee en het is helemaal leuk als je na de maaltijd nog tijd hebt voor een gezellig praatje of een spelletje. In overleg met jou kijken we wat het beste past.

Werktijden: Flexibel, in overleg met jou.

Wat vragen we van je?
Jij bent een gastvrij persoon, benaderbaar. Je voelt voor mensen die vaak geen sociale contacten meer hebben. Je wilt graag iets betekenen voor deze kwetsbare mensen. Je bent in staat om te gaan met onze bewoners met psychische problematiek en je kunt heel duidelijk je grenzen aangeven. Je bent minimaal een half jaar en minimaal eens per twee weken beschikbaar.

Wat bieden wij?

• Zingeving; je betekent veel voor kwetsbare mensen
  • Enthousiaste, betrokken collega’s’
  • Trainingen
  • Eindejaarsattentie

Interesse?

Stuur een mailtje naar de Coördinator Vrijwilligers, Marieke Romeyn. Het emailadres is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  Of bel 070 – 8500500.