Eten serveren aan kwetsbare mensen op onze bijzondere verpleegafdeling

Op onze verpleegafdeling aan de De la Reyweg wonen 32 mensen van gemiddeld 60 jaar. Stuk voor stuk kwetsbare mensen met een bijzonder levensverhaal.

Voor deze afdeling zoeken wij vrijwilligers die het leuk vinden om eten te serveren en een praatje te maken. Nadat je de tafel hebt gedekt, ben je gastvrouw/ -heer aan tafel. Terwijl je mee eet maak je een praatje met de bewoners. Na afloop is er tijd voor een kopje koffie en een spelletje. Jouw aandacht maakt echt verschil voor deze mensen met meestal een beperkt sociaal netwerk. Ze zijn blij dat je komt en kijken ernaar uit om jou weer te zien.

Werktijden: In overleg, minimaal eens per twee weken.

Wat vragen we van je?
Je bent een gastvrij persoon, benaderbaar. Je hebt affiniteit met de doelgroep voormalig dak- en thuislozen en wilt graag iets betekenen voor deze kwetsbare mensen. Je bent in staat om duidelijk je grenzen aan te geven en bent minimaal een half jaar beschikbaar.

Wat bieden wij?

• Zingeving; je betekent veel voor kwetsbare mensen
  • Enthousiaste, betrokken collega’s’
  • Trainingen
  • Eindejaarsattentie

Interesse?

Stuur een mailtje naar de Coördinator Vrijwilligers, Marieke Romeyn.