Vrijwilliger worden

Wij werken graag met vrijwilligers. Dankzij jouw inzet wordt het welzijn van onze cliënten vergroot, je maakt echt verschil. Je helpt bijvoorbeeld bij activiteiten, geeft (extra) aandacht, kookt een lekkere maaltijd, onderneemt een activiteit buiten de woonvoorziening of biedt een luisterend oor.

Als vrijwilliger bied je geen hulpverlening, maar ondersteuning en hulp. Je levert een belangrijke bijdrage aan het versterken van de band met het dagelijks leven. Het feit dat je dit onbetaald doet is van groot belang voor onze cliënten. Juist jouw belangeloze inzet kan onze cliënt het gevoel geven de moeite waard te zijn!

Als vrijwilliger kun je deelnemen aan trainingen en ontvang je net als de betaalde medewerkers een eindejaarsattentie. Daarnaast ben je tijdens de uitvoering van het vrijwilligerswerk verzekerd en kun je eventuele reiskosten declareren. We zijn in het bezit van het NOV-keurmerk Vrijwillige Inzet Goed Geregeld.

Wij vragen van alle vrijwilligers een Verklaring Omtrent Gedrag. Uiteraard zijn hier geen kosten aan verbonden.

Vragen? Bel 070 - 8 500 500 en vraag naar Marieke Romeyn, Coördinator Vrijwilligers of mail naar  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Voor het actuele aanbod aan vrijwilligersvacatures klik hier