Klachtenformulier

Bent u ontevreden over de wijze waarop een medewerker of de Kessler Stichting zich tegenover u heeft gedragen of is uw belang geschaad? Bespreek uw onvrede dan met de betrokken medewerker(s). Blijft u ontevreden (over de afhandeling van uw klacht), dan kunt u een schriftelijke klacht indienen door dit klachtenformulier in te vullen. Het klachtenreglement is beschikbaar op deze website.

Als u hulp nodig heeft bij het indienen van een (mondelinge of schriftelijke) klacht kan een lid van de cliëntenraad u hierbij ondersteunen. De cliëntenraad van de Kessler Stichting bestaat uit mensen die zelf bij een afdeling van de Kessler Stichting zitten of hebben gezeten, zetten zich in om de belangen van de cliënten te behartigen en zijn niet in dienst van de Kessler Stichting. Wilt gebruik maken van de ondersteuning vanuit de cliëntenraad, dan kunt u kunt contact opnemen via clientenraad@kesslerstichting.nl

Uw gegevens

Vul uw voornaam in
Vul hier uw achternaam in