De Kessler Stichting is een lerende organisatie. Wij vinden het belangrijk dat medewerkers zich continu blijven ontwikkelen. Daarnaast leveren we graag een bijdrage aan het ontwikkelen en opleiden van een nieuwe generatie medewerkers. De Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven heeft ons voor verschillende opleidingen erkend als leerbedrijf.

Met gemotiveerde studenten van bijvoorbeeld de opleidingen Sociaal Pedagogische Hulpverlenging, Maatschappelijk Werk en Dienstverlening, Medewerker Maatschappelijke Zorg, Verzorgende IG en Verpleegkundige kijken we graag samen naar een stage- of onderzoeksplek binnen de zorg. Studenten die in opleiding zijn als (assistent)verkoopmedewerker zijn welkom in onze Pakkie Deftig winkels. Ook studenten die in opleiding zijn voor beroepen als: bedrijfsadministrateur, medewerker Personeel & Arbeid en secretaresse/management assistent nodigen we uit te reageren.

Actuele stageplaatsen

• Wij zijn op zoek naar een HBO stagiair ICT
  • Wij zijn op zoek naar HBO stagiar SJD (voor een afstudeeronderzoek)

Afstuderen
Indien je geïnteresseerd bent in de mogelijkheden tot het uitvoeren van een afstudeeronderzoek of opdracht, verzoeken wij je een e-mail met zoveel mogelijk relevante informatie over de opdracht of het onderzoek te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen.

Heb je vragen? Madelon Bruggeman, afdeling P&O, 070 - 8 500 520 is er voor je.
Heb je interesse en wil je bij ons stage lopen? Stuur je motivatiebrief en CV naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Tips

Geef in je sollicitatiebrief duidelijk aan:

•  Opleidingsjaar en opleiding;
  •  Periode van je stage;
  •  De dagen van je stage;
  •  Contactgegevens van je stagebegeleider;
  •  Je motivatie en evt. voorkeur voor een locatie.

Belangrijk om te weten

• Je krijgt een begeleider en een stage-overeenkomst;
  • Soms draai je ook tussen- en avonddiensten;
  • De gedragscode voor medewerkers geldt ook jou;
  • We krijgen inzage in alle definitieve stage- en onderzoeksverslagen;
  • Je ontvangt geen stagevergoeding;
  • Je dient een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) te overleggen.

sbb 100px
De Kessler Stichting is aangesloten bij de Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (SBB)