Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze cliënten. Dit bepaalt deels voor ons de kwaliteit van zorg die wij leveren. Er zijn verschillende momenten waarop wij onze cliënten vragen naar hun tevredenheid: tijdens het traject en (twee) jaarlijks de verplichte onafhankelijke cliënttevredenheidsonderzoeken.

Bij de Kessler Stichting ontvangen verschillende doelgroepen zorg en ondersteuning en daarvoor gebruiken wij verschillende vragenlijsten. Voor onze afdeling Bereik in de Wijk treft u het rapport CQI-meting Opvang (ambulant) aan. Onze verpleeghuisafdeling Zorg en Wonen, Beschermd Wonen voorzieningen Tichelaar en Viljoen, de kortdurende opvang locaties Zamenhof en De la Rey en de nachtopvang maken gebruik van het rapport CQI-meting Opvang (niet ambulant). Op basis van de uitkomsten van deze onderzoeken stellen teams, waar nodig, verbeterplannen op. Op deze manier verhogen wij de tevredenheid van onze cliënten en blijven wij continu werken aan de kwaliteit van onze zorg en ondersteuning.

cto ambulant cto langdurend cto ambulant
Ambulant Zorg en Wonen BW Tichelaar
cto langdurend cto langdurend cto langdurend
VBW Viljoen KO Zamenhofstraat KO De la Rey Jongeren