Ik wil helpen

Heeft iemand in uw omgeving direct hulp nodig? Wilt u iemand doorverwijzen?
Neem contact op met de afdeling intake: 070 - 8 500 588, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.[/item] [item title="> Ik wil schenken"]Wilt u helpen door te doneren? Dat kan, elke bijdrage is welkom. Naast subsidies zijn wij steeds meer afhankelijk van giften en legaten voor aanvullende dienstverlening. We doen daarvoor een beroep op de stichting Vrienden van de Kessler Stichting. Het bestuur van deze stichting beheert het vermogen, werft donaties en beoordeelt aanvragen vanuit de Kessler Stichting. Het doel is te voorzien in middelen voor projecten/activiteiten die het welzijn en de gezondheid bevorderen van de cliënten en die niet door de reguliere subsidies worden vergoed. Zo kunnen we dagelijks soep uitdelen aan mensen op straat, mensen in de Noodopvang een knipbeurt, schone kleding en een pedicurebehandeling aanbieden en kerstdiners organiseren. De Kessler Stichting en Stichting Vrienden van de Kessler Stichting zijn ANBI instellingen en daarmee zijn giften aan de stichting van de belasting aftrekbaar.

Klik hier voor Vrienden van de Kessler Stichting

Heeft u kleding over?
Gewassen, gestreken kleding, schoenen, tassen en accessoires kunt u inleveren bij onze tweedehandskledingwinkel Pakkie Deftig, aan De la Reyweg 530. Heeft u meer dan vijf zakken of dozen kleding? Bel dan naar 070 - 8 500 500 dan maken we een afspraak om het op te halen. Kledingstukken die niet worden afgenomen door onze klanten, schenken wij aan een goed doel: Sam's Kledingactie.

Wil je graag je steentje bijdragen?
Wij werken graag met vrijwilligers! Dankzij jouw inzet wordt het welzijn van onze cliënten vergroot, je maakt echt verschil. Je helpt bijvoorbeeld bij activiteiten, geeft (extra) aandacht, kookt een lekkere maaltijd, onderneemt een activiteit buiten de woonvoorziening of biedt een luisterend oor. Je levert hiermee een belangrijke bijdrage aan het versterken van de band met het dagelijks leven. Het feit dat je dit onbetaald doet is van groot belang voor onze cliënten. Juist jouw belangeloze inzet kan onze cliënt het gevoel geven de moeite waard te zijn!

Klik hier om je aan te melden of voor meer informatie.