Klachten

Heeft u een klacht, meld dit bij uw begeleider of contactpersoon van de Kessler Stichting. Wij streven ernaar dit zo spoedig mogelijk en naar tevredenheid met u op te lossen. Als een gesprek de klacht nog niet oplost, kunt u een schriftelijke klacht indienen door het klachtenformulier in te vullen. U kunt dit online invullen of via het te downloaden formulier.
Als de klacht door de Kessler Stichting niet naar uw tevredenheid is opgelost, kunt u de klacht voorleggen aan drie verschillende instanties. Welke hangt af van van de zorg of ondersteuning die u ontvangt. Zo zijn er:

• de geschillencommissie (zorg op basis van de Wlz)
  • de externe klachtencommissie (ondersteuning op basis van de Wmo)
  • of de burgerlijke rechter.

Meer informatie
Lees onze folder of stuur een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.naar de klachtenfunctionaris.

De Geschillencommissie
Alleen voor de Wlz (verpleging, verzorging en thuiszorg)
2509 LP Den Haag
www.degeschillencommissie.nl