Leerwerktraject voor studenten ROC Mondriaan

Achttien studenten van de opleiding Sociaal Maatschappelijke Dienstverlening vanuit het ROC Mondriaan zijn maandag 9 september gestart bij de Kessler Stichting met een leerwerktraject van een jaar. De tweede en derdejaars studenten lopen per week twee dagen stage en krijgen twee dagen onderwijs op onze locaties. Kessler beoogt hiermee onder meer ook in de toekomst een aantrekkelijke werkgever te zijn voor MBO-afgestudeerden. Daarnaast willen we graag een bijdrage leveren aan een betere aansluiting tussen onderwijs en arbeidsmarkt.