Lezing door Halleh Ghorashi: 'Democratie en diversiteit: noodzakelijk en spannend'

Op 12 december 2019 houdt Divers Den Haag de lezing: 'Democratie en diversiteit: noodzakelijk en spannend'. Als deelnemer aan Divers Den Haag ondersteunt de Kessler Stichting dit initiatief van harte.

De lezing wordt gegeven door Halleh Ghorashi, Hoogleraar Diversiteit en Integratie aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. De lezing gaat over een actueel onderwerp waarin zowel diversiteit als democratie geen vanzelfsprekendheden zijn. Klik hier voor meer informatie over de lezing. Naast deze lezing organiseert Divers Den Haag regelmatig de leergangen Diversiteit & Sensitiviteit 2019/2020. Deze leergang is een goede manier om kennis te maken met verschillende culturen, uitdagingen, overeenkomsten en verschillen.

De Kessler Stichting is deelnemer aan Divers Den Haag. Doel van Divers Den Haag is aansluiting bij de veranderende stad en samenleving te houden. Om die te (blijven) begrijpen, is het nodig om met elkaar op te trekken. Zo is het mogelijk te onderzoeken en te ontdekken hoe de organisaties moeten en kunnen veranderen. Wellicht heeft uw organisatie interesse als deelnemer aan Divers Den Haag. Kijk op www.diversdenhaag.nl voor meer informatie, uw organisatie is meer dan welkom.