Oproep vanuit Maatschappelijke Opvang

De gezamenlijke organisaties voor maatschappelijke opvang en beschermd wonen roepen op tot concrete acties om de instroom in de daklozenopvang te stoppen, uitstroom uit de opvang en beschermd wonen mogelijk te maken en participatie van ex-daklozen mensen en ggz clienten te vergroten.

Klik hier voor de brief die de gezamenlijke organisaties in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht op 16 december 2019 hebben gestuurd aan de leden van de Vaste commissie voor VWS van de Tweede Kamer der Staten-Generaal.