Maak digitaal kennis met ons in de eerste week van maart

De Kessler Stichting doet mee aan de online banen- en oriëntatieweek voor de Haagse (ouderen)zorg.

Van maandag 1 tot en met vrijdag 5 maart opent Zorgscala samen met haar leden de digitale deuren, zodat jij gemakkelijk op ontdekking kunt bij verschillende zorgwerkgevers in de Haagse regio. En daar is de Kessler Stichting er één van! Maar niet zomaar één, wij zijn al ruim een eeuw actief in Den Haag en verlenen opvang, zorg en begeleiding aan sociaal kwetsbare mensen. Vaak zijn dat mensen met een achtergrond in dak- en thuisloosheid, gecombineerd met psychiatrische- en verslavingsproblematiek.

Dat maakt bijvoorbeeld dat de mensen die wij verplegen op onze verpleegafdeling een stuk jonger zijn dan je bent gewend, de gemiddelde leeftijd is 60. Bij ons vind je bijzondere mensen, die bijzondere zorg verdienen. Pas jij daarbij? En ben je een verzorgende, verpleegkundige of helpende? Meld je aan voor de oriëntatieweek via deze link en ontvang in aanloop naar 1 maart meer informatie in je mailbox. Of neem alvast een kijkje op www.ontdekdehaagseouderenzorg.nl. Wil je contact met ons? Bel dan 070- 8500500 en vraag naar P&O.

We hebben trouwens ook leuke andere vacatures. Op onze vacaturesite vind je ze allemaal.