button fusiepagina

Inzameling voor Haagse Vrouwendag

De Kessler Stichting zamelt weer verzorgingsproducten in om vrouwen in de maatschappelijke opvang voor dak- en thuislozen op Internationale Vrouwendag (8 maart) te verblijden met een tas vol producten. Heeft u nog nieuwe artikelen staan die u kunt missen? U kunt ze op verschillende locaties in Den Haag inleveren tot en met maandag 14 februari.

Haagse Vrouwendag
Traditiegetrouw worden in Den Haag op Internationale Vrouwendag vrouwen uit de maatschappelijke opvang in de watten gelegd door de Kessler Stichting. Door corona zal de 15e editie van deze Haagse Vrouwendag in versoberde vorm plaatsvinden. Het uitdelen van tassen met verzorgingsproducten kan in elk geval wel doorgaan.

Onmisbare verzorgingsproducten
Producten die bij veel mensen standaard in de badkamer staan, zijn voor sommige vrouwen een luxe. Heeft u nog nieuwe artikelen staan die u kunt missen? Lever deze dan bij ons in en help mee om ook deze editie van de Haagse Vrouwendag tot een succes te maken.

Wij zamelen artikelen in zoals maandverband, shampoo, tandpasta, bodylotion, geurtjes, en make-up. De producten moeten ongebruikt en ongeopend zijn. Er zijn verschillende inleverpunten in Den Haag en omgeving, waaronder De la Reyweg 530 (containers zijn 24/7 bereikbaar). Overige inleverpunten en meer informatie vindt u op
www.haagsevrouwendag.nl.

Financiële donatie
Doet u liever een financiële bijdrage? Ook dat is welkom, hiermee kunnen we missende producten aanvullen, zodat iedereen een goedgevulde tas krijgt. Doneren kan ook via de website van Haagse Vrouwendag (www.haagsevrouwendag.nl/nl/uw-hulp).