Kerstkaartenactie Indebuurt

Mediaplatform Indebuurt in Den Haag zamelt dit jaar geschreven kerstkaarten in voor alle cliënten en bewoners van de Kessler Stichting! Een hele sympathieke actie waar we blij mee zijn! Schrijft u ook een kerstkaart?

In de buurt schrijft in haar oproep om kerstkaarten te schrijven het volgende: "De donkere dagen voor kerst komen er weer aan. In Den Haag zijn die dagen niet voor iedereen een feestje, bijvoorbeeld voor mensen zonder een vaste woon- of verblijfplaats. De Kessler Stichting vangt hen op en begeleidt ze naar een beter bestaan. Om deze mensen een hart onder de riem te steken vragen we jou om ze een kerstkaartje te sturen."

Stuur je kaartje, tekening of knutselwerk naar:
DPG t.a.v. Redactie indebuurt Kerstkaartenactie
Lange Houtstraat 26
2511 CW Den Haag

Inleveren kan ook maandag 12 december van 12 tot 17 uur op de Royal Christmas Fair aan het Lange Voorhout. Het team van indebuurt is dan te vinden in een rode dubbeldekkerbus. Indebuurt brengt de kaarten vervolgens zelf naar de Kessler Stichting toe.