Hagedoorn Stichting steunt de Soepbus!

De donaties stromen binnen. Zo ook van de Hagedoorn Stichting. We hebben van hen weer  een donatie in ontvangst mogen nemen voor de Soepbus.

Omdat wij voor een flink deel van de kosten afhankelijk zijn van sponsors, zoals fondsen, particulieren en bedrijven, zijn we uiterst blij met de steun van de Hagedoorn Stichting. Financiële steun is noodzakelijk om de Soepbus komend jaar te laten rijden en elke donatie draagt daar aan bij. Onze dank is groot! Ook doneren? Klik hier.