Soepbus ontvangt mooie gift!

In het HagaZiekenhuis worden iedere zondagochtend patiënten en familieleden ontvangen voor een kerkdienst. Tijdens deze kerkdiensten is in 2016 gecollecteerd voor de Soepbus van de Kessler Stichting. Afgelopen week heeft de heer Beijk namens de afdeling geestelijke verzorging van het HagaZiekenhuis een prachtig bedrag van € 5.000,- geschonken ten behoeve van de Soepbus. Dagelijks deelt de Soepbus zo'n 30 tot 50 maaltijdpakketten uit. Naast het voorzien in voeding is de Soepbus een middel om in contact te komen met mensen die op straat leven en fungeert het als een herkenbaar steunpunt met een doorverwijzende functie naar verdere hulpverlening zoals de Nachtopvang. Voor een flink deel van de kosten zijn we afhankelijk van giften, daarom zijn we erg blij met de gift. Onze dank is groot!