Wat vonden anderen van de open dagen?

Gerben: "Ik ontmoette een hoop enthousiaste en gedreven mensen. Mensen die graag anderen verder willen helpen."
Lees hier Gerbens enthousiaste verhaal over zijn werk.

Francine: "Je hebt op de open dag het voordeel dat je kunt sparren met medewerkers."
Francine wilde meer de begeleiding in. Dat lukte bij de Kessler Stichting, je leest het hier.

Chelsea: "Ik kreeg een goed beeld van wat ik van de organisatie kon verwachten."
Chelsea is doorgegroeid naar een andere functie, je leest er hier meer over.

Pieter: "De open dag is een mooie gelegenheid om te kijken of Kessler bij je past."
Pieter is in dienst getreden bij de Kessler Stichting, lees hier zijn ervaringen.

Carlijn: "Het allerfijnste vind ik dat het een kleine organisatie is."
Carlijn studeert nog, lees hier hoe de Kessler Stichting haar hierbij helpt.

Henk: "Ik kende de Kesslerstichting nog niet dus een bezoekje aan de open dag was voor mij heel waardevol."
Henk was bekend met de doelgroep en wilde daarom graag op de Noodopvang werken. Lees hier zijn ervaringen.