Zet ze in beweging!

Begeleid jij cliënten van de noodopvang in de fitnessruimte?

Cliënten van onze noodopvang aan de De la Reyweg willen graag gebruikmaken van de fitnessruimte. Maar dat kan alleen onder deskundige begeleiding. Ben jij geschoold in sport/beweging? En vind je het leuk om mensen te begeleiden? Dan is dit iets voor jou!

Werktijden en dagen
Op maandag- en/of vrijdagochtend 1 à 2 uur.

Wat vragen we van je?
Je bent geschoold in sport/beweging. Je hebt affiniteit met de doelgroep voormalig dak- en thuislozen en wilt graag iets voor hen betekenen. Je bent in staat om duidelijk je grenzen aan te geven.

Wat bieden wij?

• Zingeving; je betekent iets voor sociaal kwetsbare mensen
  • Enthousiaste, betrokken collega's
  • Trainingen